اخبار

دیدار صمیمی معاون پرستاری وزارت بهداشت با خانواده فریدون احمدی پرستار شهید مدافع حرم

دیدار صمیمی معاون پرستاری وزارت بهداشت با خانواده فریدون احمدی پرستار شهید مدافع حرم

همزمان با اولین روز ازماه محرم و در آستانه هفته دفاع مقدس، معاون پرستاری وزارت بهداشت با خانواده فریدون احمدی پرستار شهید مدافع حرم دیدار کرد.

 معاون پرستاری وزارت بهداشت با تأکید بر اهمیت پاسداری از خون مطهر شهدا گفت: از افتخارات جامعه پرستاری همین بس که پرستاران همانند دوران دفاع مقدس، داوطلبانه حضور فعال و چشمگیری داشتند و در راه دفاع از حرم شهدای عزیز و گرانقدری را همچون شهید حمیدرضا اسدالهی، شهید محمد حسن قاسمی، شهید فریدون احمدی و شهید حمید قناد پور را به اسلام تقدیم کردیم.

دکتر مریم حضرتی افزود: امنیت کشور حاصل خون شهداست و این شهدا از جمله شهید فریدون احمدی تنها متعلق به خانواده هایشان نیستند بلکه به کل مسلمانان و جهان اسلام تعلق دارند. 

وی با اشاره به ایثارگری وازجان گذشتگی ملت سرافراز ایران در شرایط حساس کنونی دنیای اسلام اظهارداشت : دشمنان اسلام و بویژه دشمنان ایران اسلامی از این غافل هستند که ملت مسلمان ایران فارغ از حزب ، گروه و صنف ،غیورتر و شجاع تر ازآن چیزی است که می پنداشتند و نتیجه آن را در عراق و سوریه دیدند.

در پایان این دیدار خانم دکتر حضرتی، خانواده شهید فریدون احمدی را مورد تفقد قرار داده و با آنها در فضایی گرم و صمیمی گفتگو کرد.

دکتر پورمیرزا مدیر پرستاری دانشگاه نیز بر حفظ راه شهدا تاکید کرد و گفت:شهید فریدون احمدی بسیار وظیفه شناس بود و راه وی برای تمامی پرستاران سرمشق والگویی مثال زدنی است.

گفتنی است شهید فریدون احمدی به عنوان چهاردهمین شهید مدافع حرم ،در 29 آذر 94 اسیر و پس از 14 ماه اسارت در15 بهمن 95 به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

33

 
2

 

 

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲