اخبار

اولین جلسه ی هم اندیشی در خصوص طراحی پروژه های مداخلاتی سند جامع سلامت استان کرمانشاه برگزار گردید

به دنبال احصای شاخص های سلامت در استان کرمانشاه ، پی گیری اجرای پروژه های مداخلاتی سلامت محور در دستور کار معاونت اجتماعی دانشگاه قرار گرفت.

در راستای اجرای برنامه ی جامع سلامت استان کرمانشاه ، اولین جلسه ی برنامه ریزی در زمینه ی طراحی و تدوین برنامه های مداخلاتی سلامت محور، با حضور رئیس مرکز تحقیقات توسعه ی اجتماعی دانشگاه و مجری پروژه ی تدوین سند جامع سلامت استان کرمانشاه ، رئیس و کارشناسان حوزه های دبیرخانه ی سلامت و امنیت غذایی استان و مدیریت مؤلفه های مؤثر اجتماعی بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، در روز چهارشنبه ، 1397/02/19 در محل مرکز مذکور برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید تا شاخص های سلامت در سطح شهرستان های تابعه ی استان نیز در اسرع وقت احصاء شده و نشست های مجامع شهرستانی سلامت در سطح استان ، با دعوت از رئیس مرکز تحقیقات و توسعه ی اجتماعی دانشگاه و طرح موضوعات مرتبط توسط ایشان برگزار گردد. در این جلسه هم چنین ،ضمن تعیین گروه های تحقیقاتی پژوهشی در خصوص موضوعات سلامت محور ، بر عضویت نمایندگانی از پژوهشگران در کارگروه های 12 گانه ی استانداری تأکید به عمل آمد.

شایان ذکر است پیرو تدوین نیم رخ سلامت استان ، طراحی و عملیاتی نمودن پروژه های مداخلاتی سلامت در دستور کار مشترک معاونت اجتماعی و مرکز تحقیقات توسعه ی اجتماعی دانشگاه و سایرادارات و نهاد های ذیربط قرار گرفته است .

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۸