اخبار

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دوره تشکیلاتی شهید مسعود امیری برگزار می‌شود

دوره تشکیلاتی شهید مسعود امیری برگزار می‌شود
مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی شهید مسعود امیری به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

دکتر محمد رضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی شهید مسعود امیری که در سوم مهر ماه در اردوگاه توحید به همت بسیج برگزار گردید به موضوع جنگ نرم پرداخت.
وی جنگ نرم را به عنوان جنگ پیش روی امروز ملت معرفی نمود و در ادامه هدف دشمن را جدایی مردم از نظام بیان نمود و خاطرنشان کرد که برای مقابله با این جنگ باید همه دست به دست هم دهیم و تمام قد وبا تمام توان به مقابله با جنگ نرم بپردازیم.

در ادامه مراسم حاج آقا افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بیان مسائل زمان جنگ پرداخت واظهار نمود دشمن ترین دشمن ملت در زمان انقلاب آمریکا نبود بلکه کسانی بودند که با وجود اظهار دوستی بزرگترین ضربه ها را به ملت وارد کردند ودرادامه تاکید کرد امروزه هم با وجود تحریم های موجود آنچه به ملت ضربه می زند کسانی هستند که منافع شخصی خود را بر منافع کشور ترجیح می دهند ویا وظایف اصلی خود را نمی شناسند.

در پایان مراسم خانم رضوان مدنی همسر شهید مسعود امیری به بیان خاطرات شهید پرداخت و دانشجویان را  به حضور فعال در جبهه فرهنگی دعوت نمود.

۶ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۴۷