اخبار

تقدیر از فعالان توزیع دارو در کرمانشاه

تقدیر از فعالان توزیع دارو در کرمانشاه

در مراسم ستاد توزیع داروی استان از فعالان و برگزیدان عرضه توزیع دارو در استان کرمانشاه تقدیر شد.

دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه ستاد توزیع داروی استان که در روز شنبه 25 اسفند برگزار شد گفت: در سال 97 شاهد بیشترین  همکاری و تعامل بین معاونت غذا و دارو و شرکت های توزیع بودیم که خوشبختانه باعث شد تا در زمینه تأمین نیازهای دارویی و ملزومات پزشکی مشکل حادی نداشته باشیم.

وی افزود: یکی از مباحثی که اخیراً شاهد بروز آن هستیم خروج دارو از شبکه توزیع رسمی کشور برای خروج از کشور است که متاسفانه بر اثر تغییر نرخ ارز تمایل به خروج برخی از داروها از کشور و فروش آن در کشور همسایه بیشتر شده است.

دکتر قباد محمدی بر لزوم مقابله با این معضل تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: معاونت غذا و دارو سختگیری های خود را در این زمینه افزایش می دهد. از شرکت های محترم پخش هم تقاضا داریم به طور جدی و محکم نظارت خود را بر ورود و خروج دارو از شرکت بیشتر کرده و با این مشکل مقابله کنند چرا که این اقدام هم باعث خروج ارز از کشور و هم باعث ایجاد خلل در توزیع عادلانه دارو می شود. 

درپایان مراسم از بیژن چقازردی مدیر شرکت پخش اکسیر شعبه کرمانشاه، سید محمد امین علوی مدیر شرکت پخش البرز شعبه کرمانشاه، مسعود محمدی مدیر شرکت داروپخش شعبه کرمانشاه، میترا خوشرو مدیر شرکت سهاهلال شعبه کرمانشا به خاطر همکاری در جهت تامین نیازهای دارویی مراکز درمانی استان کرمانشاه و سعدی دامود مدیر شرکت پخش رازی شعبه کرمانشاه به عنوان رتبه اول در ارزشیابی سالیانه و دکتر علیرضا صانعی مسئول فنی شرکت پخش سهاهلال شعبه کرمانشاه به عنوان مسئول فنی برترتقدیر شد.

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸