اخبار

کارگاه آموزشی اصول، کارشناسی، نگهداری و استریلیزاسیون ابزار جراحی برگزار شد

کارگاه آموزشی اصول، کارشناسی، نگهداری و استریلیزاسیون ابزار جراحی برگزار شد

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا ودارو از برگزاری کارگاه ویژه  آموزشی اصول، کارشناسی، نگهداری و استریلیزاسیون ابزار جراحی توسط خبر داد.

دکتر تورج شیرزادیان گفت: این کارگاه که در روز سه شنبه 17 دی ماه و با حضور کارشناسان مهندسی پزشکی، پرستاران کنترل عفونت، مسئولین اتاق عمل و مسئولینCSR  مراکز درمانی تابعه دانشگاه برگزار شد.

وی افزو: این کارگاه در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی مفید و مورد نیاز کلیه کاربران و ذینفعان مراکز درمانی و پرسنل ستادی و کارشناسان دانشگاه، و با سرفصل های تولید، شناخت، استفاده ونگهداشت ابزار جراحی عمومی وتخصصی، الزامات CSSD  و CSR با مشارکت علمی و معنوی شرکت های درمان تجهیز آفرید و راد طب و تدریس اساتید محترم جناب آقای مهندس گودرزی و جناب آقای دکتر قنادنیا در سالن بوستان دانشگاه برگزار شد که مورد استقبال کلیه پرسنل یاد شده قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده، مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه جزوه مدیریت های پیشرو در امور مختلف و از جمله آموزش در کشور بوده که سالانه بطور متوسط به میزان حداقل 100 ساعت کارگاه آموزشی با مجوز بازآموزی مبتنی بر تقویم رسمی برگزار می کند.

۱۸ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰