عنوان رشته : مسئول خدمات اداری
نمونه وظایف مسئولیتها :
الف- امور دفتری
- ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر مربوط.
- تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها.
- تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان و تدارک و توزیع آنها.
- تنظیم صورت مایحتاج اداری و تدارک و توزیع آنها.
- تنظیم دفتر آمار کارکنان.
- تهیه گزارشات مورد لزوم جهت مقام مافوق.
ب- امور بایگانی
- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پروند های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده.
- پیوست کردن پروند ها و تهیه پروند ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق.