اخبار

برگزاری جشن بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه: مراسم جشن بزرگداشت روز پزشک یکم شهریورماه برگزار می شود

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری وب دا واحد کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگداشت مقام ابوعلی سینا و روزپزشک خبرداد.

دکتر فتاح فرخی رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه گفت: در راستای تجلیل از مقام ابوعلی سینا و تقدیر از تلاش های پزشکان در خدمات رسانی به مردم استان ، روز جمعه یکم شهریور ماه مراسم جشن روز پزشک با شرکت پزشکان عضو سازمان برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی افزود: تلاش های صادقانه پزشکان و جامعه پزشکی به ویژه روستا پزشکان در امر خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته قابل تقدیر و تشکر است که انشاء ا... خداوند زحمات آنها را بی اجر نخواهد گذاشت .

دکتر فرخی در پایان ضمن تقدیر از زحمات تمامی پزشکانی که با ارائه خدمات با کیفیت به مردم فهیم استان و استانهای همجوار رضایت مخاطبان نسبت به برنامه های وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و سازمانهای سلامت محور راحاصل می نمایند ،توفیق روز افزون جامعه پزشکان در راه خدمت به جامعه اسلامی و به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته را از خداوند مسئلت نمود و از پزشکان عضو سازمان دعوت کرد طبق اطلاعیه شماره یک مندرج در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جهت شرکت در مراسم با سازمان در ارتباط باشند .

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۳۰