اخبار

برگزاری جلسه شورای پژوهشی دانشکده پزشکی دی ماه 98

شورای پژوهشی دانشکده پزشکی با حضور معاون پژوهش و فناوری، مدیران این معاونت، اعضای شورای پژوهشی، داوران پروپوزال­ها، استادان، دستیاران پزشکی و دانشجویان در تاریخ یکم دی ماه تشکیل شد. در این جلسه، عناوین پروپوزال­های ذیل مطرح و مورد بحث و داوری و دفاع قرار گرفت.

«بررسی مقایسه ایی سه دز مختلف روپیواکایین 0.5% ایزوباریک جهت ‍‍‍‍ اسپاینال انستزی در اعمال جراحی سزارین»

«بررسی مقایسه ای انجام بیهوشی بدون استفاده از مخدر ها در مقابل استفاده از مخدر ها بر ایجاد عوارض در بیمارانی که تحت عمل جراحی کوله سیستکتومی قرار گرفته اند»

«بررسی تاثیر نمک خوراکی ید دار در بروز استئاتوز کبدی در موش»

همچنین در این جلسه، جناب آقای دکتر صیاد، ریاست محترم دانشکده، ضمن ایراد نکاتی پیرامون پژوهش و مشکلات پیشین در این حوزه، چارت سازمانی جدید دانشکده پزشکی در بخش پژوهش را معرفی نموده و حکم انتصاب و شرح وظایف مدیران جدید این حوزه را به این مدیران اعطا نمودند. بر مبنای چارت جدید سازمانی، معاونت پژوهش و فناوری دانشکده پزشکی در زیرمجموعه خود شامل سه مدیریت می باشد، که عبارتند از: مدیر پژوهش، مدیر توسعه فناوری، و مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی. بر مبنای این ساختار، دکتر هوشنگ نعمتی به عنوان مدیر پژوهش، دکتر میثم سیاه منصوری به عنوان مدیر توسعه فناوری، و دکتر ابراهیم برزگری به عنوان مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی معرفی گردیدند. 


DSC07109
DSC07106
DSC07105

۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰